вторник, 21 декабря 2010 г.

OĞLU VƏ QOHUMU REKETLİK EDİR

İCRA BAŞÇISININ OĞLU VƏ QOHUMU REKETLİK EDİR
Astaraya rəhbərlik edən Mahir Quliyevin bacısı oğlu aldığı bahalı maşının pulunu ödəmək istəmir
Bakı şəhər sakini Vüsal Paşayev redaksiyamıza müraciət edərək Astara rayon İcra Hakimiyyətinin başçısı Mahir Quliyevin bacısı oğlu Ramil adlı şəxsin onu ölümlə hədələdiyini bildirib. V.Paşayevin sözlərinə görə, bir neçə ay bundan əvvəl Ramil ondan «İnfiniti» markalı avtomobil alıb. İki aydan sonra həmin maşınla qəza törədən Ramil sonradan Vüsaldan «Range Rover» markalı avtomobil götürüb.
Lakin üstündən bir ay vaxt keçməsinə baxmayaraq, aldığı maşının pulunu ödəmir: «Mən o maşını dostlarımın salonundan götürüb üstünə 1000 manat pul qoyub satdım ki, qazancım olsun. Çünki başqa bir işim yoxdur. Mən də bu yolla dolanıram. Lakin Ramil mənim 7 min manatımı hələ də ödəmir. Nə vaxt zəng vursam gah telefona cavab vermir, gah da dəstəyi götürüb mənə hədə-qorxu gəlir. Deyir ki, mənim dayım icra başçısıdır, özüm isə Lerik rayon Hərbi Komissarlığında işləyirəm, get nə bilirsən elə, mənə heç kim bata bilməz, dayım arxamda dayanıb. Bu yaxınlarda Ramil mənə zəng eləyib söyüş qoydu ki, Bakıya gəlsəm səni öldürəcəm. Ondan sonra iki dəfə mənə tanımadığım adamlar zəng edərək ölümlə hədələyiblər. Özünü rəhmətlik çoban Xanışın oğlu kimi təqdim edən Mahir adlı şəxs isə mənə zəng edib deyir ki, gəl lrazborka» edək, ya da əlini puldan üz».
V.Paşayevin sözlərinə görə, Ramil adlı şəxs ondan aldığı avtomobili ucuz qiymətə banka satıb: «Məni hər gün ölümlə hədələyirlər. Hüquq-mühafizə orqanlarına müraciət edərək bildirirəm ki, əgər başımı bir iş gəlsə, günahkar bu adamlardır. Onlar mənə hədə-qorxu gəlirlər ki, pulu istəməyim. O pul isə mənim deyil, dostlarımın salonuna ödəməliyəm. Oradan mənə cəmi min manat pul qalacaqdı».
Şikayətçi onu da bildirir ki, icra başçısı Mahir Quliyevin Fərda adlı oğlu da ona hədə-qorxu gəlir: «Ramil özü mənə həmişə deyir ki, sənə pul verməyəcəm. Çünki dayım oğlu Fərda deyir, Vüsala pul vermə, biz sənin arxanda durmuşuq».
E.QƏDIMOV

Комментариев нет:

Отправить комментарий