воскресенье, 14 ноября 2010 г.

ETİBARNAMƏ

____________ rayonu                                 “ ____  ”  Aprel  2010 cu il

Mən, _________ şəhəri _________ ünvanında  yaşayan _____ oğlu,
__________ rayon ____________  yaşayan ____________ oğluna,
Həmin Etibarnamə ilə  ____________ şəhəri Bakı – __________ yolunun kənarında  / 100 kv.m. / torpaq sahəsində tikinti altı sahə 48,6 kv.m olan Qeyri yaşayış sahəsi- kommersiya xidməti obyektinin, ( 27 Oktyabr 2003 cü ildə № _______  Texniki pasportu) həmin obyekti dövlət reyestr xidməti orqanında qeydiyyata qoymağı, hüquq müəyyənedici sənədlər almağı , üzərində sərəncam verməyi, (satmağı, bağışlamağı, başqasına verməyi) məni dövlət orqanlarında təmsil etməyi, mənim nümayəndəm olmağı və bununla bağlı digər hərəkətləri etməyi və mənə çatası sənədlədri almağı, aldğına dair imza etməyi və bu tapşırığın yerinə yetirilməsilə əlaqədar olan bütün hərəkətləri etməyi etibar edirəm.
Etibarnamə 30 il müddətinə verilib və “ ____”   2040 cı ilədək qüvvədədir.
 İmza:  ___________________
                  (imza)

“ ____ ” Aprel 2010 cu il

Mən _____________    şəhər  ______   saylı Dövlət notariat kontorunun dövlət notariusu  _______________________________ bu etibarnaməni təsdiq edirəm.
Etibarnaməni _____________________________  oğlu, şəxsən özü mənim iştirakımla imza edib. etibar edənin şəxsiyyəti müəyyən edilib, fəaliyyət qabiliyyəti yoxlanılıb.
                       Reyestrdə _______________________ № ilə qeyd edilib.
                       ______________ manat dövlət rüsumu alınıb.
                       Dövlət notarusu _________________
                                                          ( imza)

Комментариев нет:

Отправить комментарий